Kwaliteit

 

In de praktijk probeer ik voortdurend de kwaliteit van de behandelingen en de praktijkvoering te verbeteren. Dit gebeurt bijvoorbeeld door middel van na- en bijscholing en intercollegiaal overleg. Na afronding van een behandeling stuur ik de cliënt via e-mail  een Klantervaringsonderzoek. Zo streef ik ernaar om elke 5 jaar een nieuwe registratie in het Kwaliteitsregister Paramedici te verwerven.

In het jaarlijkse kwaliteitsjaarverslag is te lezen wat ik nog meer gedaan heb en wat ik nog van plan ben voor dit jaar.

Kwaliteitsjaarverslag_2015

 

Ik ben aangesloten bij de kwaliteitskring "Land van Cuijk" waar maandelijks intercollegiaal overleg plaatsvindt met logopedisten uit de regio.

 

Ieder jaar begeleid ik een 3e of 4e jaars Logopediestudent van de HAN in Nijmegen. Het delen van kennis en opleiden van studenten ervaar is als een verrijking van mijn beroep. Mijn passie en creativiteit overbrengen op toekomstige collega's geeft mij veel energie.

 

Uiteraard ben ik blij met positieve reacties. Uw ervaringen met de praktijk kunt u delen op Zorgkaart Nederland. Is er echter iets waarvan u denkt dat het beter zou kunnen, dan hoor ik het uiteraard ook graag.