Kwaliteit
In de praktijk probeer ik voortdurend de kwaliteit van de behandelingen en de praktijkvoering te verbeteren. Dit gebeurt
bijvoorbeeld door middel van na- en bijscholing en intercollegiaal overleg. Na afronding van een behandeling stuur ik de cliënt via e-mail een Klantervaringsonderzoek. Zo
streef ik ernaar om elke 5 jaar een nieuwe registratie in het Kwaliteitsregister Paramedici te verwerven.
In het jaarlijkse kwaliteitsjaarverslag is te lezen wat ik nog meer gedaan heb en wat ik nog van plan ben voor dit jaar.
Kwaliteitsjaarverslag_2015
Ik ben aangesloten bij de kwaliteitskring "Land van Cuijk" waar maandelijks intercollegiaal overleg plaatsvindt met logopedisten uit de
regio.
Ieder jaar begeleid ik een 3e of 4e jaars Logopediestudent van de HAN in Nijmegen. Het delen van kennis en opleiden van studenten ervaar is
als een verrijking van mijn beroep. Mijn passie en creativiteit overbrengen op toekomstige collega's geeft mij veel energie.
Uiteraard ben ik blij met positieve reacties. Uw ervaringen met de praktijk kunt u delen op Zorgkaart Nederland. Is er echter iets waarvan u denkt dat het beter zou kunnen, dan hoor ik het uiteraard ook graag.